یک پیاده روی 12 دقیقه ای از پاتایا ساحل، این هتل سنتارا پاتایا معاصر است 3 کیلومتر از پارک تفریحی مینی سیام و 6 کیلومتر از پاتایا پارک.

از ویژگی های بارز بالکن، اتاق روشن ارائه Wi-Fi را، تلویزیون صفحه تخت و minifridges رایگان. اتاق خانواده را اضافه کنید تخت تختخواب سفری، در حالی که وسایل شامل مناطق زندگی می کنند. سرویس اتاق در دسترس است. کودکان و نوجوانان زیر 11 با یک فرد بزرگسال بدون پرداخت هزینه اضافی باقی بماند.

امکانات عبارتند از یک رستوران بین المللی، همراه با یک باشگاه ورزشی، استخر روباز و دسترسی آبگرم.

این ویژگی در دقیقه 6 از ساحل به راه رفتن. هتل سنتارا پاتایا سنتارا پاتایا پاتایا خوابگاه در مرکز پاتایا، یک پیاده روی 15 دقیقه ای از پاتایا ساحل واقع شده است. این یک درایو 15 دقیقه از مرکز خرید مرکزی است، و یک شاتل رایگان به بازار ارائه شده است. رفت و آمد مکرر دارای یک استخر در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام.

اتاق مهمان مطبوع با تهیهی چای / قهوه، گاوصندوق شخصی و یک تلویزیون صفحه تخت نصب شده است. اتاق های بزرگ یک منطقه صندلی با مبل. حمام اختصاصی همراه با لوازم آرایش و وان حمام.

خدمات لباس های شسته شده ارائه شده است. کرایه ماشین را می توان برای مهمانان که مایل به اکتشاف منطقه مرتب شده اند.
روی سایت رستوران تایلندی و بین المللی است

رفت و آمد مکرر هتل سنتارا پاتایا پاتایا یک پیاده روی 10 دقیقه ای از Alchaza شب نمایش است.

این ویژگی نیز برای بهترین ارزش در پاتایا مرکزی امتیاز! مهمان در حال گرفتن پول بیشتر برای خود زمانی که به خواص دیگر در این شهرستان در مقایسه با.

ما به زبان شما صحبت می کنند!

سنتارا پاتایا شده است استقبال از مهمانان Booking.com از 2011 اکتبر 21.

اتاق هتل: 152

کودکان در هر سنی مجاز است.

هر کودک تا و از جمله 2 سال باقی می ماند قدیمی به صورت رایگان و در هنگام استفاده از تخت های موجود.

هر فرد 12 ساله و بیش از زمانی که با استفاده از یک تخت اضافی در دسترس برای THB 1177.00 هر فرد در هر شب باقی می ماند.

هر نوع تخت اضافی و یا تخت / تخت کودک است بنا به درخواست و نیاز به مدیریت تایید شود.

خیلی به دوست! همه کارکنان دوست داشتنی، دوستانه و مودب بود. اکثریت دانست زبان انگلیسی، که مفید بود. من می خواهم به یک تشکر ویژه از یکی از کارکنان ماریسا، او نیز دوستانه و همیشه تا accommodating و از 4 هتل ها او بهترین است ما پیدا کرده اند بود. این هتل خوش شانس را به او را داشته است. هتل خود را مدرن، نزدیک به همه چیز و ارزان بود. اضافه شده پاداش داشتن یک نوار در استخر .. کوکتل و ارزش خوب و لذت بخش بود. همهی اتاقها دارای بالکن نظارت بر استخر. حمام جادار و فوق العاده مدرن بود. باهم هوا و یخچال نوار سرد بود. تختخواب فوق العاده راحت بود. فای خوب بود. سرویس اتاق سریع و آسان بود. مواد غذایی جالب توجه بود و هتل فوق العاده روزمره بود. یکی دیگر از جایزه داشتن یک مکان گردشگری در سایت، بنابراین آسان برای سازماندهی رویدادهای با اتوبوس شاتل رایگان هر روز صبح از 10:00. ما بسیار خوشحال خواهد شد و به این هتل بازگشت. :) با تشکر از شمامکمل به طور خودکار در کل هزینه های محاسبه نیست و باید برای به طور جداگانه در طول اقامت خود پرداخت می شود.

ماندن در قلب مرکزی پاتایا، که در آن شما تنها یک پیاده روی کوتاه به دور از سعادت ساحل و یا برخی از خرید جدی هستید. هتل سنتارا پاتایا هتل پاتایا خواهد واحه آرام خود را در همه اقدام شهر رفت و آمد مکرر از پاتایا، یکی از مقصدهای التقاطی ترین تایلند، که در آن ناهار خوری، خرید و فرصت های گلف همه در اطراف شما هستند، و هر شکلی از زمین و یا آب های ورزشی در دسترس هستند. شما همچنین می خواهید هیجان از شب زنده داری پر جنب و جوش در شهرستان، و به راحتی می توانید لذت بردن از زمان در سواحل محلی در طول روز است.

راه دیگر شما می توانید استراحت و یا احیای است برای ذخیره کردن تماس کنار استخر و پس از آن به آبگرم ما بی اراده. و پس از آن در شب، به شما خواهد شد به بازگشت به محل اقامت است که مناسب شرایط فردی خود را، به عنوان هتل سنتارا پاتایا هتل پاتایا ارائه می دهد یک سبک اقامت وسیعی است که شامل استودیوهای خانواده نیز به عنوان وسایل راحت است.

سنتارا پاتایا است تنها یک درایو 90 دقیقه از فرودگاه بین المللی بانکوک سووارنابومی و ما خوشحال به ترتیب نقل و انتقالات و انتخاب یو پی اس برای شما می باشد.



 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید