این ویژگی 3 دقیقه راه رفتن از ساحل. واقع در مقابل پاتایا ساحل، A-یکی از جدید بال هتل ای وان رویال کروز پاتایا یک هتل منحصر به فرد دریایی با مضمون این برنامه شامل یک استخر در فضای باز و آبگرم است. پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در مناطق عمومی ارائه شده است.

A-یکی از جدید بال هتل از تیفانی نمایش تئاتر 350 متر است در حالی که کافه هارد راک است 700 متر فاصله دارد. سرویس اتوبوس شاتل رایگان ارائه شده است به پیاده روی خیابان، باغ سلطنتی پلازا و بازار جشنواره مرکزی.

تم آبی و سفید است در هر اتاق برجسته شده است. هر کدام از این چای / قهوه ساز و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابل. حوله و دمپایی ارائه شده است.

این هتل ای وان رویال کروز پاتایا دارای یک مرکز تناسب اندام، سونا، آبگرم امکانات. مهمان می تواند یک جلسه آواز در سالن قطب نما کارائوکه و یا لذت بردن از رقص و سرگرمی های زندگی در قایق موسیقی محل. اجاره دوچرخه و ترتیبات گشت و گذار را می توان در میز تور ساخته شده است.

مهمان می تواند غذاهای غربی و تایلندی در رستوران دریایی لذت ببرید در حالی بندرگاه رستوران متخصص در دلخوشیها بین المللی است. نوشیدنی در کنار استخر آبی موج نوار و پیانو انجمن خدمت کرده است.

ما به زبان شما صحبت می کنند!

A-یکی از جدید بال هتل ای وان رویال کروز پاتایا شده است استقبال از مهمانان Booking.com از 2007 مارس 31.
اتاق هتل ای وان رویال کروز پاتایا: 465
خوش آمدید به کشتی بهشت، که در آن امواج ملایم دیدار با طراحی منحصر به فرد کروز. این هتل ای وان رویال کروز پاتایا منظره دریا شگفت انگیز از پاتایا تفرجگاه ساحلی در شمال پاتایا ساحل مواجه است. به طور کامل امکانات و تفریحات کامل به طور انحصاری برای شما در محل که در آن هر چیزی امکان پذیر است ارائه شده است.
466 کابین ساحلی، 2 کشتی شکل، شهر رفت و آمد مکرر. از A-یکی پاتایا هتل ای وان رویال کروز پاتایا شخصی تراس و دوش + وان حمام، کارائوکه، میخانه، رستوران و استخر منطقه سمت با شام BBQ بین المللی و شام غذاهای دریایی BBQ.

شما مجبور به ترک استخر شنا توسط 17.00hrs زیرا کارکنان باید به راه اندازی بوفه شب است که یک امر بسیار بزرگ است. غذا و نوشیدنی های گران قیمت در مقایسه با میله های محلی و رستوران ها اما در هکتار هو آن را به یک هتل ای وان رویال کروز پاتایا همه آنها انجام این کار.
تنها چیزی که دیگر من دوست ندارم شیرینی است ............


این هتل ای وان رویال کروز پاتایا در یک موقعیت عالی است، آن را مانند مقابل دو کشتی های کروز به نظر می رسد، آن را فقط در سراسر جاده از ساحل، یک پیاده روی کوتاه از کافه ها و رستوران ها. با اتوبوس کوتاه از مرکز شهر. نه چندان دور از سه ماهه آلمان و پناهگاه حقیقت ».
همچنین هتل ای وان رویال کروز پاتایا تمیز است، اتاق یک اندازه خوب، کارکنان مفید و دو استخر بزرگ است. بدنسازی است که به خوبی مواجه نگردند و به شدت مورد استفاده است. اما بهترین چیزی که برای من است بسیاری از مهمانان چینی و هندی هستند. چینی ها بیرون رفتن در مربیان هر روز و سرخپوستان ترک کردن استخر استفاده نشده رفتن برای پیاده روی و یا نشستن در سایه، هیچ موضوع را با حوله خونین در تخت در 04.30hrs در صبح است. من 3 بار در اینجا ماند و یک مشکل نیست.

توضیحات رسمی (ارائه شده توسط هتل ای وان رویال کروز پاتایا)
اتاق برتر ما ارائه محل اقامت تازه، جادار و راحت برای کسب و کار و اوقات فراغت ما مهمان. راحتی کوچک مانند قهوه ساز، سشوار و شماره گیری مستقیم بین المللی را همه تفاوت. پنجره های بزرگ تعداد زیادی از نور طبیعی خورشید فراهم می کند. همه اتاق ها به راحتی با یک میز تحریر بزرگ، تلویزیون کابلی با شبکههای بینالمللی، تراس خصوصی و دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز، به طوری که آیا مهمانان ما در اینجا برای کسب و کار و یا لذت بردن، آنها مطمئن شوید که به لذت بردن از اقامت خود هستند.

اطلاعات اضافی در مورد A-یکی سلطنتی کروز هتل ای وان رویال کروز پاتایا
آدرس: 499 شمالی پاتایا جاده ساحل، پاتایا 20،150، تایلند
محل سکونت: تایلند> چونبوری> پاتایا
محدوده قیمت: $ 55 - $ 118 (بر اساس میانگین امتیازات برای یک اتاق استاندارد)
کلاس های هتل ای وان رویال کروز پاتایا: 4 ستاره - A-یکی سلطنتی کروز در هتل ای وان رویال کروز پاتایا 4 *
تعداد اتاق: 465